Klachten procedure
  Mabre Computers streeft er naar om iedereen naar alle tevredenheid te helpen en hierdoor het aantal klachten tot een minimum te beperken. Als u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop, een afhandeling van een reparatieverzoek, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.
 Hoe dient u een klacht in? Een klacht kan zowel schriftelijk als via e-mail worden toegezonden.
 Schriftelijk: Mabre Computers Oudestraat 2 5161 TB Sprang-Capelle
 E-mail: E-mail: marcobreedveld@mabrecomputers.nl
 Geef zo duidelijk mogelijk aan wat de klacht is. Vermeld uw contactgegevens, e-mailadres en telefoonnummer.
 Afhankelijk van de situatie zullen wij per mail of telefonisch contact met u opnemen. Wanneer wordt de klacht niet behandeld? Uw klacht wordt niet in behandeling genomen wanneer;
 1) U geen contactgegevens achter laat
 2) Wij behandelen geen onredelijke zaken zoals scheldwoorden en ander ongewenst gedrag
 Wanneer wordt mijn klacht behandeld?
 Wij streven er naar binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht contact met u op te nemen voor een verdere afhandeling.
 Geschil: Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
 Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

 

klachten procedure als pdf